Hoe werk je vanuit huis zonder aan te komen?

Let er een beetje op dat wanneer je thuis werkt dat de omgeving niet ergonomisch is zoals op kantoor. Hierdoor neemt sowieso de kans op rugklachten toe en zeker zal overgewicht er niet bij helpen.

Alleen al het overgewicht is een grote risicofactor om opgenomen te worden in het ziekenhuis of op IC te belanden als gevolg van Covid-19.

Ook in Corona kun je op mijn/onze hulp rekenen!

Ook al ben je (ernstig) te zwaar in deze 2e Coronagolf, het is nooit te laat om te beginnen met afslanken en gezonder te leven.

  • Ben je thuis aan het werk en ga je niet meer naar kantoor?
  • Eet en snoep je ook meer dan toen je naar kantoor ging?
  • Had je al overgewicht en ben je sinds je thuis werkt aangekomen?
  • Had je een goed gewicht voor de Corona en ben je aangekomen sinds je thuis werkt?
  • Wil je tips en ideeën hoe je niet meer aankomt en hoe je je lijf gezond houdt in deze Corona periode?

Nu je thuis werkt is het zelfs gemakkelijker om gezonder te eten en te bewegen met hele simpele tips en trucs. Pak dus nu je kans om je eetpatroon (Olivia) en beweegpatroon  (Jitske/Fysius) aan te pakken.

Met het gouden koppel Diëtist-fysiotherapeut maak je een dubbelslag.

Hoe werk je vanuit huis zonder aan te komen en zonder rugklachten?

Inhoud van het (diëtisten) programma:

  • 3-4 afspraken (diëtist)
  • Bodyscan
  • We gaan op zoek naar jouw 3 grootste struikelblokken van het overgewicht;
  • 1-3 passende oplossingen voor deze struikelblokken
  • We gaan op zoek naar structuur voor als je thuiswerkt waardoor je niet meer aankomt.
  • Persoonlijk voedingsadvies
  • De do’s en dont’s om je honger/trek onder controle te krijgen

Ik heb hier al wat tips voor je zodat je alvast kunt beginnen:

  • Zorg voor een routine
  • Zorg dat je voldoende slaapt (minimaal 8 uur)
  • Vermijdt de keuken als werkplek en gedurende werktijd
  • Plan tijd in voor beweging
  • Begin de dag goed en gezond
  • Plan je tussendoortjes
  • Eet een groenterijke lunch
  • Minimaliseer alcohol

–     Heb je overgewicht en rugklachten en heb je behoefte aan simpele tips en trucs?

–     Heb je alleen rugklachten en geen overgewicht dan is een afspraak met de diëtist niet nodig.

–     Heb je alleen overgewicht en geen rugklachten dan is een afspraak met de fysiotherapeut niet nodig.

Contact opnemen

Bel of mail ons gerust als je vragen hebt of maak gelijk een afspraak.

Olivia (diëtist) 035-6855796 of whatsapp alleen: 0620581374

Jitske ( fysio): Jitske: 0800-2222227 e-mail: info@fysius.nl