#28SuikerCHALLENGE

Jihaa we gaan 2 september starten met het 28 dagen suikervrij programma. Wil je meedoen, bereid je dan mentaal voor.
Suikervrij eten kan een hele hoop klachten en ziektes verminderen of weghalen. Ook al is dit niet bij alle klachten wetenschappelijk aangetoond, is het de moeite waard om het uit te proberen.
Schrijf je in en doe mee met onze #28SuikerCHALLENGE
Nadat je je hebt ingeschreven krijg je wekelijks de tips en ondersteuning per email.

Hoe zien de 28 dagen suikervrije maand eruit?
Je gaat 28 dagen de geraffineerde suikers verbannen. Dat kan een uitdaging zijn als je gewend bent om dagelijks en de gehele dag door suiker te eten. Je krijgt een suikervrij weekmenu toegestuurd wat je in die week zou kunnen eten.

Als je het leuk vindt om wat langer dan een week suikervrij te eten, geef je op en doe mee met de #28SuikerCHALLENGE.

Ja, ik doe mee en start op 2 september!

Uit een onderzoek van de Universiteit van Wageningen blijkt dat we in Nederland gemiddeld 122 gram suiker per dag eten. Dit staat gelijk aan een beker suiker per dag!

Het is logisch dat we last krijgen van allerlei gezondheidsklachten. De meest voorkomende klachten zijn:

  • Overgewicht
  • Altijd moe voelen
  • Slechte weerstand
  • Slapeloosheid
  • Hoofdpijn
  • Slechte huid
  • Op lange termijn ontstaat namelijk de kans dat je te maken krijgt met diabetes type 2, cholesterolproblemen en bloeddrukproblemen.


Door suikervrij te eten verminder je een hele hoop klachten en ziektes. Ook al is dit niet bij alle klachten wetenschappelijk aangetoond toch vinden we het de moeite waard om suikervrij te leren eten.

Leer om je suikerintake te minderen in deze 28 dagen en voel je zoveel beter en energieker.
Ja, ik doe mee en start op 2 september!

Nadat je je hebt ingeschreven krijg je de tips en ondersteuning per email.

Wat kan je verwachten?
  • Een super makkelijke start met 5 leuke tips om je op weg te helpen
  • Lijst met suikervrije producten waaruit je kunt kiezen
  • Een dagmenu zodat je niet hoeft na te denken.
  • Suikervrije recepten
  • Suikervrije ontbijt-, lunch en warme maaltijd ideeën
  • Suikervrije tussendoortjes
  • Wekelijkse inspiraties en ideeën om het dagelijks te kunnen volhouden
  • En een leuke verassing voor in jouw voorraadkasten.
  • Een leuk FB besloten groep waar je al je vragen kunt stellen.


Redenen zat om suikervrij of minder suiker te gaan eten toch?!

  • Geen slecht ruikende adem meer. Suiker stimuleert de bacteriegroei in je mond, waardoor je een vieze adem krijgt
  • Minder gaatjes in je tanden en kiezen
  • Minder risico op diabetes en hart- en vaatziekten
  • Minder risico op ontstekingen in het lichaam
  • Je gaat sneller afvallen

Ja, ik doe mee en start op 2 september!

Je gaat 28 dagen de geraffineerde suikers verbannen.
Dat kan best een uitdaging worden als je gewend bent om dagelijks suiker en producten waar suiker in voorkomt te eten. En overal kunnen
geraffineerde suikers in zitten. Be alert want ze zitten o.a. in:

  • Koekjes, taart, gebak, snoepje
  • Sauzen
  • Brood, crackers
  • Beleg zoals pindakaas, jam, vleeswaar
  • Yoghurt
  • Melkdranken
  • Kwark
  • Groenten uit pot/blik
  • Veel kant en klaar producten zoals tomatenpuree etc..


Om het je makkelijk te maken krijg je als voorbeeld een compleet suikervrij dagmenu wat je in die week kunt eten. En uiteraard kun je ook zelf
verzinnen wat je wil eten.

Je volgt geen extreem dieet waarbij je honger ervaart, maar je verandert je huidige eetpatroon door simpele, gezonde en gebalanceerde maaltijden te eten.

Dat is het proberen waard, toch? Wij (de diëtisten van DietPlus) staan voor je klaar om je aan een suikervrij, slank, energiek en gezond leven te
helpen!

Ja, ik doe mee en start op 2 september!

Na je inschrijving ontvang je:

  • het dagmenu
  • de 5 tips voor een makkelijke start
  • een paar suikervrije recepten om een lekkere start te maken

Nogmaals voor jou de voordelen van Suikervrij programma #28SuikerCHALLENGE op een rij:

  • Krijg meer energie: doordat je de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt, ervaar je de hele dag een energiek gevoel en sla je de middagdip over.
  • Verlies van overtollig lichaamsvet: Met het suikervrije weekmenu krijgt je lichaam minder lege calorieën en precies wat het nodig heeft om
  • effectief af te vallen.
  • Een verbeterde weerstand: Suikervrij eten heeft een positief effect op je immuunsysteem. Verminder klachten als hoofdpijn, slapeloosheid,
  • allergieën, ontstekingen en veel meer vage gezondheidsklachten.
  • Geen constante drang meer naar suiker.
  • Verminder de kans op diabetes
  • Geen opgeblazen buik meer: In 21 dagen herstel je de balans in je maag en darmflora, waardoor je geen last meer zult hebben van een
  • opgeblazen buik.
  • Verbeter de conditie van je huid: Suikervrij eten remt ontstekingen in je lichaam. Met de juiste voedingsstoffen uit dit plan wordt je huid jonger,
  • egaler en stralender.
  • Geen moeilijk te volgen dieet. Makkelijke klaar te maken ontbijt, lunch en warme maaltijden. Gedurende 7 dagen eet je een ontbijt, lunch en
  • diner die op elkaar zijn afgestemd, je hoeft nergens meer over na te denken.
  • Je hoeft zelf niet meer uit te zoeken welke boodschappen je nodig hebt.
  • Begeleiding via de mail: Je staat er niet alleen voor. We staan klaar voor al je vragen.

Kosten: #28SuikerCHALLENGE € 47,50 (incl. BTW)

Leuke aanbieding: Als je na afloop van deze challenge positieve resultaten hebt geboekt, dan ontvang je €17,50,- terug! Dit bedrag kun je terugkrijgen nadat je in week 4 het evaluatieformulier hebt ingevuld en het teruggemaild.

Ja ik wil starten op 2 september en betaal 47,50 (incl. BTW)

Ja, ik doe mee!