Wat is jouw back-up plan, of blijf je in de flow van veel, vet en slecht eten??

De feestdagen zijn alweer voorbij en het lange weekend was natuurlijk niet zonder BBQ’s, lekkernijen, lekkere kaasjes, wijntjes, biertjes, champagne en taartjes. 

Je hebt natuurlijk teveel gegeten, gesnoept en wijntjes gehad. Eigenlijk wilde je dat helemaal niet maar de verleiding is groot op dit soort dagen. 

Maak je geen zorgen want je kunt altijd weer beter, slanker en gezonder gaan eten.

Belangrijk is dat je natuurlijk een back-up plan hebt voor vandaag, de dag na jouw vreet festijn weekend! 

Wat is jouw back-up plan, of blijf je in de flow van veel, vet en slecht eten??

Heb je dat niet, dan heb ik dat wel voor je. 

Vandaag ga je het volgende doen om de schade zoveel mogelijk te beperken:

  1. Drink een kwartier voor je ontbijt, lunch en avondmaaltijd 2 grote glazen water ( =1/2 liter samen).
  2. Zorg voor een light ontbijt en lunch.
  3. Eet als avondmaaltijd een (kant en klaar) maaltijdsalade van maximaal 300 kcal voor de vrouwen en 400 kcal. voor de mannen.    
  4. Drink elk uur een mok groene thee. Vind je groene thee vies, drink dan plat/bruisend water.
  5. Neem 2 porties fruit mee naar je werk: bijvoorbeeld 2 appels. Eet deze in de loop van de morgen en in de loop van de middag.
  6. En als je ’s avonds honger hebt eet een gekookt ei i.p.v. chips en koekjes. 

En als het je lukt doe bovenstaande tips ook morgen dan heb je al 2 dagen winst!

Succes! 

X

Olivia